Zapisy na warsztaty dokonywane są grupowo przez nauczyciela danej klasy. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc na warsztaty, uczniowie jednej szkoły mogą wziąć udział tylko w jednych warsztatach online lub stacjonarnych, zaś o uczestnictwie decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Rejestracja na konferencję oraz zapisy na warsztaty zostaną uruchomione 1 marca br. o godz. 9:00!
Link do warsztatów online zostanie przekazany wyłącznie zarejestrowanym uczestnikom.
Warsztaty są dedykowane uczniom klas 1-3 szkół podstawowych.
Limit: grupa 30 osobowa.
9:00-10:00
10:15-11:15
Królik pożeracz marchewek – czyli stwórzmy prostą grę platformową w PixBlocks (gr 1)
dr Krzysztof Krzywdziński
Królik pożeracz marchewek – czyli stwórzmy prostą grę platformową w PixBlocks (gr 2)
dr Krzysztof Krzywdziński
W trakcie warsztatów zaprezentuję podstawy programowania wizualnego PixBlocks przeznaczonego dla dzieci. Nauczymy królika chodzić skakać i sprawimy, że będzie na niego działać grawitacja. Pokażę jak edytować plansze gry oraz jak działają instrukcje warunkowe i pętle.
Wymagana wcześniejsza instalacja i rejestracja w programie: https://pixblocks.com/product/pixblocks/